2016. szeptember 18., vasárnap

KREA felvételi #1


Sziasztok csajok!
Hatalmas örömmel tölt el, hogy a 2016/2017-es iskolai évet a KREA Kortárs Művészeti Iskola divatsmink szakán kezdhetem, ès bízom benne, hogy sikeresen be is fejezem. Ennek èrdekében mindent meg fogok tenni! A sikeres felvèteli után gondoltam megosztom veletek mi volt az én felvételi anyagom, ami elnyerte a jövendőbeli tanáraim tetszését!



Felvételi témák: 

 Készíts kollázst két témára. Egyrészt a 2016-17-es Ősz/Tél divat sminktrendeket felhasználva. Terjedelem: maximum 2 db, minimum A4-es méretben.  Másrészt a négy őselem (tűz, víz, föld, levegő) egyikétől inspirálva. Terjedelem: maximum 1 db, minimum A4-es méretben.

Ebben a bejegyzésben az első téma feldolgozását mutatom be nektek. Inspiráció után kutatva, fokozatosan kialakult bennem egy vázlatos elképzelés, mit és hogyan szeretnék megvalósítani, bár ugyan így volt ez a másik témával is. Ihletet többek között Ralph Lauren, Dior, M.A.C. márkák adtak nekem a sminkek megalkotásában.

 Az első feladatra három sminket készítettem, íme az első. A 2016-2017-es ősz/tél sminktrendjei alapján az erős, sötét rúzsok lesznek menők, de a szemek maradnak természetesek, esetleg egy kis szempillaspirállal hangsúlyozzuk ki.


A második sminknél már a szememre került a hangsúly, hiszen az erős tusvonalak sem estek ki a divatból most ősszel/ télen sem. Bár extrém és lázadó, igazi grafikus vonalakat nem mertem bevállalni, maradtam inkább a szerényebb, de nőiesebb cicaszemeknél. Biztos, ami biztos! :D





Ahogyan a "kutatásaim" során kiderült, a füstős szemek igenis hódítanak idén ősszel, így én sem hagyhattam ki a kollázsomból. Ennél a sminknél barna szemhéjpúdert használtam, az ajkaimra pedig egy nude rúzs került. hiszen a természetes és nude hatás is hódít idén ősszel, télen.

A fantáziasminkem, amit a másik témára készítettem, bemutatom a következő bejegyzésben. Annyit elárulok, hogy a víz témát választottam! :)

2 megjegyzés: