2016. augusztus 12., péntek

Bratislava | Pozsony | Pressburg


Sziasztok! :)

Kicsit rég jártam már itt, sajnos... így van mit bepótolnom. Igaz, enyhén szólva kiestem a megszokott kerékvágásból és felpörögtek a dolgok körülöttem. Ennek oka, hogy hazaköltöztem a szeretett városomból, Pozsonyból és már nem vagyok óvónéni sem, mint ahogyan legutóbb írtam. De céljaim kitűzve, megvalósításra várva, így robog az életem tovább.
Több, mint egy évig éltem Pozsonyban, ezért búcsúzóként írok róla egy összefoglalót, mit imádtam benne a legjobban!

Pozsonyi várban nappal...


A város gyönyörű, a legszebb kilátást a pozsonyi várból kaphatod, szerény véleményem szerint éjjel sokkal szebb, ahogy a várban sétálgatva eléd tárul ez a meseszép látvány. Első randi helyszínének tökéletes, eszméletlenül romantikus! Volt szerencsém átélni "first date" élményt az egy év alatt míg pozsonyi csajszi voltam. ;)


...és éjjel! :)

Pozsonyi időszakom alatt igyekeztem a városban minél több jellegzetes helyszínt bejárni, ilyen volt például Slavín! Valójában picit bizarr belegondolni, de ez a monumentális emlékmű kegyeleti hely temetővel együtt, amelyben 6845 szovjet katona nyugszik. 1945 áprilisában estek el Pozsony felszabadításánál. Természetesen a város látványát itt is megcsodálhatod, ráadásul, ha kevesled az emlékműhöz vezető rengeteg lépcsőt, felérve a csúcsra sétálhatsz egyet a Slavínt körülölelő parkban. :D



Na jó, elég a történelemből, nézzük a party helyeket! Legutóbb, amikor barátnőm nálam járt a Trafo Music Bar-ban voltunk. Ha Pozsonyban jársz és ide készülsz tombolni, azzal számolj, hogy szinte minden második ember külföldi lesz. Mi találkozunk olaszokkal, spanyolokkal, mexikóiakkal, osztrákokkal oooh még sorolhatnám. Különben a zene mindig szuper, elég változatos a DJ listája, hip-hop-tól kezdve latin zenéken keresztül a legújabb klubzenékig minden megtalálható rajta. Szóval, igyekeznek minden embernek a kedvében járni, mondjuk nem csoda ha a vendégek származását figyelembe vesszük. Igaz, az italoknak borsos áruk van, de mégiscsak fővárosról beszélünk és egy elég közkedvelt klubról. A lényeget ki ne hagyjam, reggelig tartó bulik várnak rád ezen a helyen!!!

Moncsival a Trafoban júniusban.

A Trafo Music Baron kívül barátnőimmel szívesen benéztünk még a Le Clubba, szóba jöhetett még a AlizéKorzo és a  The Club. Az utóbbiban Rytmus koncerten is jártam, volt szerencsém közös fotót készíteni vele. Remek buli volt, tomboló emberek, szuper hangulat. 
Éééés íme a közös fotó! :)
Julival a The Clubban! :)
Azt est címvédőjével büszkén az egész csapat. :)
 Májusban a Csehszlovák oroszlánokkal részt vettem az X- FIGHT sport eseményen, mely a HANT Arénában került megrendezésre Pozsonyban. Jozef Oklamčák, Igor Kmeťo szintén velünk szurkolt a sportolóknak. Igaz, nem vagyok az agresszív sportok óriási rajongója, de őszintén szólva fantasztikus élményt nyújtott a VIP szektorból végigkövetni a sportolók, olykor elég véres, teljesítményét. Az Oklamčák show sport team facebook oldalát itt találjátok: Československý LEV - Oklamčák show sport team
...VIP...

A szurkoló csapat még januárban! Remek volt a hangulat! ;)
Amikor a haverokkal jöttünk össze egy közös sörözésre időnként, ha sikerült úgy összehozni, hogy mindenki Pozsonyban legyen, mindig a Centrálna Klubovňa-ban kezdtük az estét. Nincs rá rendes kifejezés mennyire jó hely, szerencsére kedves felszolgálókkal van megáldva, szóval ha kezd kiürülni a söröskorsód, ők máris érdeklődve ott teremnek kérsz-e még. Ha ezen a helyen jártok a hamburgert ne hagyjátok ki, valami isteni! Igaz, sokszor egy hamburgert vacsoráztunk barátnőmmel, mert sült krumplival együtt tökéletesen elég volt mindkettőnknek. Jaaaa és persze a focimeccsek, egyenes adásban közvetítik, le ne maradj róla! Fantasztikus érzés ott üldögélni, beszélgetni a barátnőddel az élet csajos dolgain, majd hirtelen sokkot kapni a teremben üvöltő férfiak hallatán, akik egyszerre örülnek vagy épp szidják a kedvenc csapatukat, mert gólt kaptak. :D

Timivel a Centrálna Klubovňában! :)
Barátőmmel Evičkával a Centrál közepén.
Ami nagyon tetszett a téli városban, az a karácsonyi hangulat. Már novemberben karácsonyi díszek pompáztak a bevásárlóközpontban, a város terein, ráadásul karácsonyi vásár volt a város központjában, ahol hozzáteszem jobbnál jobb forralt borokat és puncsot lehetett kapni.

Az SNP hídnál.. munka közben. :D


Az utolsó képen a költözésemet örökítettem meg, természetesen több táskám volt, ez csak ilyen szimbolikus kép, emlékül. Kicsit szomorú voltam a hazaköltözésem miatt, de igyekszem úgy felfogni, hogy ha az ember egy ajtót bezár, azzal egy új ajtót nyithat ki. Remélem jó helyen kopogtatok és sikerül az álmaimat megvalósítani. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése