2015. november 20., péntek

Autumn Dream | Makeup

 HUN: Elég rég készítettem nektek sminket, így most ennek hiányát szeretném kicsit pótolni egy igazán őszies sminkkel, felhasználva a szeptemberben beszerzett zöld Clarins szemhéjpúderemet és társait. A termékekkel meg vagyok elégedve, a Clarins család hihetetlenül tartós és pigmentált, legyen szó a szemceruzáról, akár a szemhéjpúderről.Zárójelben megjegyzem, hogy annyira elvarázsolt a márka, hogy azóta bizony boldog tulajdonosa lettem újabb szemhéjpúdereknek és rúzsoknak egyaránt. Ellenállhatatlanok!   


A sminkről:
  • Oriflame Giordani Gold alapozóját használtam első lépésnek, méghozzá a Light Ivory árnyalatot!
  • Majd az Avon Supershock szemhéjpúder alapozóját! Erre jöhetett a zöld szemhéjpúder, hogy ne legyen annyira unalmas megspékeltem egy kis arannyal és barnával.  
  • Majd jöhetett a Miss Sporty szemhéjtus és a Clarins szemceruza fekete változatai. 
  • Szempilláimra az Oriflame The ONE szempillaspirálját használtam, ez a spirál az új kedvencem! Természetesen az Essence szemöldök ceruzája sem maradhatott el.
  • Az arcomat a Lancester bronzosítójával varázsoltam enyhén  napbarnítottá és az arccsontomat az Avon ragyogást kölcsönző gyöngyeivel dobtam fel.
  • Ajkaimat a Catrice Pure Shine Color ajakbalzsamjával színeztem enyhén rózsaszínre. Ilyen színes szemsminkez gondoltam visszafogottabb ajkak illenek. 


 Dávno som vám nenapísala príspevok s pekným makeupom, práve preto teraz by som to chcela vynahradit´ s  jesenným líčením, s používaním očného tieňa od značky Clarins,ktorý som si kúpila ešte v septembri. Som veľmi spokojná s týmito výrobkami a aby ste vedeli, až tak ma očarili, že som si musela zaobstarat´ aj iné tiene od Clarins a samozrejme aj rúže. Sú perfektné! 

O makeupe:
  • Prvý krok bol krycí krém od Oriflame Giordani Gold, odtieň Light Ivory. 
  • Potom Supershock báza pod očné tiene od Avonu. Na podkladovú bázu išiel očný zelený očný tieň. Aby makeup nebol taký nudný používala som zlatý a hnedý očný tieň.
  • Samozrejme, aby som mala pekne zvýraznené oči, nevynechala som čiernu linku od Miss Sporty a čiernu ceruzku od Clarins.
  • Moje mihalnice dostali The ONE špirálu od Oriflame. Tá špirála je teraz moja najobľúbenejšia!
  • Na líčka som používala farbu na líčka od Lancester a rozžiarujúce perličky na tvár od Avonu.
  • Na pery som chcela len niečo jemné, keďže oči mám také farebne nalíčené. Preto som si vybrala svetlo ružový balzam na pery Pure Shine od značky Catrice. 






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése