2015. október 8., csütörtök

Hello Autumn! | Nails


Sziasztok! :)

Végre van egy kis szabadidőm, ezért körmeimet fel szerettem volna öltöztetni az ősz színeibe. Úgyhogy amikor anyukámmal vásárolni mentünk, máris a körömlakkokat lestem. Szerencsém volt, találtam olyan színeket, amilyeneket szerettem volna. Ez a manikűr (barna árnyalatai az arannyal kombinálva) egy kicsit az őszi erdőt juttatja eszembe. 



Igazán nem volt időigényes az elkészítése, pár perc alatt elkészültem vele. A hüvelykujjamat és a kisujjamat egy videó alapján festettem ki, amit instagramon láttam. A videót megtekinthetik ITT!! Én  fekete és arany kombináció helyett sötétbarna és arany színű körömlakkot használtam. A másik három ujjamat csak egyszerűen egy színnel festettem ki, világos barna, sötétbarna és arany. 








2 megjegyzés:

  1. A kedvenc őszi/téli árnyalataimat hoztad össze egy kompozícióba. Nagyon szép! :) Biztosan el fogom készíteni én is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöööm! Ezt örömmel hallom/ olvasom! :D :)
      Igen, nekem is a kedvenc színeim az őszre vagy télre. Bár az arany bármelyik évszakban jöhet! :D

      Törlés