2015. március 16., hétfő

Forever Nude!

A legújabb szerzeményeimet most a DM drogériából hoztam el, mert nem bírtam otthagyni egyiket sem. A Maybelline Color Sensational THE BUFFS ajakrúzs már régebb óta a "legközelebbi áldozataim" listáján volt. Ahogy elsétáltam a Maybelline polcok mellett és láttam, hogy le van árazva, muszáj voltam megvenni.
710 Sultry Sand árnyalat jött velem haza. Szerintem ez a legvilágosabb árnyalat a The Buffs családból. Tetszik ez a megszokott color sensational csomagolás, ezúttal bézs színben. Maga a rúzs hihetetlenül krémes, ajakápoló nélkül sem szárítja ki az ajkaimat. Ehhez a nude árnyalathoz nem szoktam ajakkontúr ceruzát használni, a nélkül is elég tartós és szerencsére nem kenődik el könnyen (evést és ivást is jól bír). Világosabb, mint egy szokásos nude rúzs, de hétköznapra vagy akár egy buliba is tökéletes választás lehet. Az illata engem vaniliás csokira emlékeztet. 
Gondoltam, ha már egyszer ilyen rúzst vásárolok, akkor legyen egy világosabb körömlakk is. Így esett a választásom az Astor Perfect Stay Gel Shine körömlakkra, mégpedig a 107 Prefect Look árnyalatra. Tapasztalataim szerint egyedül a színében tér el a már régebben letesztelt Creamy Coral-tól, amit megtaláltok ITT. Gyorsan megszárad, valóban tartós és gyönyörűen fénylik. Ebben az esetben a Perfect Look (világosbarna) természetes hatást kölcsönöz körmeimnek. Az ecsetkéjével pedig nagyon gyorsan lehet dolgozni, szeretem! :)


Moje najnovšie favoritky som kúpila v DM drogérií, lebo som ich nemohla tam nechať. Maybelline Color Sensational THE BUFFS rúž som pozerala už asi od leta. A teraz, keď som išla do DM-ky a uvidela som, že ho predávajú za polovičnú cenu, veľmi som sa potešila a vybrala 710 Sultry Sand odtieň. Podľa mňa ten je najsvetlejší odtieň z THE BUFFS rodiny. Páči sa mi bežné color sensational balenie, ale tentoraz v béžovom. Rúž je krémový, ani balzam na pery nemusím používať, nevysuší moje pery. Je svetlý odtieň, takže ani kontúrovaciu ceruzku nemusíme používať, aj tak je trvalý a nerozmazáva sa. Na všedný deň, alebo na party tiež môžme používať. Podľa mňa vôňu má ako vanilková čokoláda.
Myslela som si, že keď si kúpim taký rúž, tak by som mala kúpiť aj lak na nechty. Vybrala som si od značky Astor Perfect Stay Gel Shine, odtieň 107 Perfect Look (svetlohnedý). Taký dobrý lak, ako Creamy Coral odtieň. ktorý som testovala ešte v októbri. (Môžete si ho pozrieť TU). Rýchlo uschne,  je krásne žíarivý a prirodzený. So štetečkom sa dá rýchlo pracovať. :)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése