2014. december 30., kedd

Party Makeup


A Manhattan Marcel Ostertag- girl with a lily palettáját használtam ehhez a sminkhez. Elég élénk árnyalatokat tartalmaz ez a paletta, de gondoltam party sminkhez pont jó lesz. Akár most szilveszterre is. :)

Používala som paletu od Manhattan (Marcel Ostertag- girl with a lily). Tie zelené odtiene sú veľmi sýte, ale práve preto som si myslela, že na party budú skvelé. Alebo teraz na silvestra! :)




Nagyon tetszik a két élénk zöldes árnyalat. Hasonló színű ruhához, vagy akár feketéhez, fehérhez is remek választás ez a smink. Kicsit feldobja a megjelenésünket. Színes ruhához én mindig maradok a fekete-fehér kombinációnál, már ami a sminkemet illeti.
Veľmi sa mi páčia zelené odtiene. Ku šatám podobnej farby, alebo k čiernym, bielym tento make-up je skvelý výber. Zvýrazní náš vzhľad.   


Az ajkaimra világos rózsaszín rúzst kentem és rózsaszín szájfényt. Szerintem ez illik a legjobban ezekhez az árnyalatokhoz. Vagy átlátszó szájfény!
Na pery som používala svetloružový rúž a ružový lesk. Podla mňa ružová sa hodí najviac, alebo priehľadný lesk na pery.




A termékek amiket felhasználtam:
Produkty, ktoré som používala:
Manhattan Marcel Ostertag eyeshadow ( 2 girl with a lily) 
Makeup Trading eyeliner (black)
Oriflame Master Curl Mascara (black)
L´oreal Paris Volume Million Lashes Mascara (black)
Balea Young Soft&Clear Kompakt Puder (03 sand)
Glam blusher (pink)
Avon Colour Style lipstick (pink kiss)
L´oreal Paris Glam Shine lipgloss (729 rosopolitan)
Brushes



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése